.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برای نخستین بار در دهه اول محرم امسال ؛
برپایی موکب عزای سیدالشهدا در برق منطقه ای مازندران

شمال نیوز / مریم فلاح رضوانکلایی : کارکنان شرکت برق منطقه ای مازندران ، محرم امسال در حرکتی مردمی و متفاوت با سال های گذشته موکب عزای سید و سالار شهیدان را برپا کردند .

 

به گزارش شمال نیوز ، این اقدام که با استقبال مردم روبرو شد بدون اتکا به بودجه ادرای بوده و تماما با نذورات کارکنان شرکت و مردم صورت پذیرفت .

 

 

هزاران نفر از عزاداران حسینی ، طی این شب ها در این موکب و فضای اطراف آن که در ورودی اصلی شرکت برق منطقه ای مازندران استقرار داشت به عزاداری پرداختند و اطعام دهی شدند .

 

 

بدون تردید این حرکت ارزشمند که برای نخستین بار در این مجموعه صورت پذیرفت ، نشان داد که دکتر کوروش موسوی تاکامی به  عنوان مدیری انقلابی و هیئتی در این شرکت حضور دارد که همراه با خدمات رسانی گسترده در بخش برق رسانی ،  ترویج شعائر اسلامی و اهل بیت عصمت و طهارت نیز مورد توجه ویژه ایشان می باشد .

 

 

از نکات قابل توجه برپایی این موکب ، حضور جوانان و خانواده ها برای اقامه عزای اباعبدالله ع بوده و از آنجا که در فضای باز برگزار گردید ، با توجه به پرتکل های بهداشتی و مراقبت در مقابل ویروس کرونا ، با استقبال مضاعفی از سوی خانواده ها  روبرو شد .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.